به دنبال ترور روز گذشته سه فلسطینی در نابلس به دست نظامیان صهیونیست، امروز شهرهای مختلف کرانه باختری را اعتصاب فرا گرفت.

اعتصاب در کرانه باختری به دنبال ترور ۳ جوان فلسطینی در نابلس

به گزارش قدس آنلاین، هم اکنون اعتصاب شهرهای مختلف کرانه باختری از جمله نابلس را به دلیل ترور سه فلسطینی فرا گرفته و فلسطینیان خود را برای عزاداری آماده می کنند.

رسانه‌های فلسطینی اعلام کردند که تمامی موسسات آموزشی و مغازه‌ها در پاسخ به فراخوان اعتصاب فراگیر از سوی جنبش فتح، درهای خود را بسته‌اند.

نیروهای اشغالگر رژیم صهیونیستی دیروز پس از تیراندازی به یک خودرو در شهر نابلس، سه سرنشین جوان فلسطینی را به شهادت رسانده و یک نفر دیگر را دستگیر کردند.

نیروهای یگان ویژه رژیم اسرائیل دیروز با یک خودروی غیر نظامی با پلاک فلسطینی به محله «المخفیه» شهر نابلس حمله‌ور شدند و به سوی یک خودرو حامل چهار شهروند فلسطینی تیراندازی کردند که منجر به شهادت سه نفر از آن‌ها و دستگیری نفر چهارم شد.

جمعیت هلال احمر فلسطین دوشنبه شب نیز اعلام کرد که به دنبال یورش نظامیان صهیونیست به شهرک کفر عقب واقع در شمال قدس اشغالی، ۹ فلسطینی به ضرب گلوله صهیونیست‌ها زخمی شدند.

درگیری‌ها میان فلسطینیان و صهیونیست‌ها در قدس اشغالی و کرانه باختری به دلیل تشدید شهرک سازی‌ها و حملات مکرر شهرک نشینان صهیونیست به فلسطینیان طی ماه‌های اخیر افزایش یافته است.

منبع: ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.